Ηλεκτρονικό εισιτήριο μονής διαδρομής (1,40 ευρώ) διατίθεται από σήμερα από τον ΟΑΣΑ. Το εν λόγω εισιτήριο είναι επαναφορτιζόμενο.
Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε στον ΑΝΤ1 ότι από τις 15 Νοεμβρίου θα σταματήσουν να πωλούνται από τις αστικές συγκοινωνίες τα χάρτινα εισιτήρια, η χρήση των οποίων θα έχει ημερομηνία λήξης. «Μπορεί να είναι λίγες μέρες αργότερα, μπορεί και στις 15», ανέφερε.
Ο υπουργός είπε ακόμη ότι μετά τις 15 Νοεμβρίου θα κλείσουν σταδιακά οι πύλες σε όλους τους σταθμούς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












