Skip to main content

Άρπαξε από το Παίδων το μωρό της που είχε βρεθεί σε φλεγόμενο διαμέρισμα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη γυναίκα που τον περασμένο μήνα κατηγορήθηκε για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, επειδή το μωρό της εντοπίστηκε μόνο του σε φλεγόμενο διαμέρισμα, αναζητεί η Αστυνομία, καθώς πήρε το παιδί της από το νοσοκομείο Παίδων, χωρίς να έχει λάβει εξιτήριο. 

Υπενθυμίζεται ότι το 14 μηνών μωρό νοσηλευόταν στο Παίδων από τις 24 Ιανουαρίου και αρχικά δεχόταν μηχανική υποστήριξη της αναπνοής, καθώς είχε εισπνεύσει καπνό. 

Εναντίον της μητέρας έχει σχηματισθεί δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.