Skip to main content

Ν.Δ.: Παροιμιώδης ανικανότητα από τον Χρ. Σπίρτζη

Παροιμιώδη ανικανότητα χρεώνει στον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη η Ν.Δ., με αφορμή τις τεράστιες ουρές που σχηματίζονται καθημερινά στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού, προκειμένου οι επιβάτες να προμηθευτούν τις νέες προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες. 

Η αξιωματική αντιπολίτευση θέτει στον κ. Σπίρτζη τέσσερα ερωτήματα, απάντηση για τα οποία -όπως αναφέρει- ζητούν δεκάδες χιλιάδες πολίτες που «αδυνατούν ευλόγως να καταλάβουν γιατί η κυβέρνηση τους έχει υποχρεώσει σε μια τριτοκοσμική διαδικασία». 

Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα: 

1. Για ποιο λόγο υποχρέωσαν τους επιβάτες να καταθέτουν ΑΜΚΑ και αντίγραφο ταυτότητας για μια απλή έκδοση μηνιαίας κάρτας στο μετρό;

2. Γιατί δεν προγραμμάτισαν η έκδοση και η φόρτιση της κάρτας να γίνεται μέσω διαδικτύου;

3. Θα υιοθετήσει η κυβέρνηση την πρόταση της Νέας Δημοκρατίας (κατατέθηκε στις 15 Οκτωβρίου) να μην καταργηθεί το χάρτινο εισιτήριο της μιας διαδρομής των 1,4 ευρώ και οι επιβάτες να μην εξαναγκάζονται αναγκαστικά στην αγορά της ATH.ENA Card;

4. Γιατί δεν προβλέφθηκαν στα πακέτα εκπτωτικών εισιτηρίων οι ειδικές κατηγορίες πολιτών που δικαιούνται μειωμένο (φοιτητές, άνω των 65 ετών κ.λ.π.) με συνέπεια να καταργείται στην ουσία του το εκπτωτικό εισιτήριο;

«Η συγγνώμη του κ. Σπίρτζη κατόπιν εορτής δεν έχει κανένα αντίκρισμα, αφού χιλιάδες πολίτες εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται για μια δουλειά, που κανονικά δεν θα χρειαζόταν πάνω από 10 λεπτά», δήωλσε ο αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών της Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος κατά την επίσκεψή του στον σταθμό της Πανόρμου.

Τέλςο, η Νέα Δημοκρατία σχολιάζει ότι η απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα θα έπρεπε να ήταν πλαστική (κι όχι χάρτινη όπως είναι σήμερα), όπως είναι π.χ. η Oyster Card στο Λονδίνο, καθώς η σημερινή μπορεί εύκολα να χαθεί και να καταστραφεί.

«Παρεμφερείς λύσεις έχουν επιλέξει όλες οι προηγμένες χώρες, αλλά η κυβέρνηση παραδόξως δεν τις υιοθέτησε παρά τις έγκαιρες επισημάνσεις της Νέας Δημοκρατίας», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.