του Μάκη Συνοδινού
Συγκέντρωση έξω από το Υπουργείο Υγείας πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία που απασχολούνται με ελαστικές σχέσεις εργασίας.
Αιτήματα τους οι μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για όλους και απομάκρυνση των εργολαβικών εταιρειών από τα νοσοκομεία.
Στη συγκέντρωση συμμετέχουν σωματεία εργαζομένων από τον Ευαγγελισμό, το Αττικό, το ΚΑΤ, το Θριάσιο και τον Άγιο Σάββα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












