Κανονικά θα κυκλοφορήσουν αύριο, Πέμπτη, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.
Όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, οι εργαζόμενοι περιμένουν απάντηση στα αιτήματά τους από το υπουργείο Μεταφορών, ενώ αύριο Πέμπτη θα συνεδριάσουν για να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.
Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ σήμερα Τετάρτη πραγματοποιούν επίσχεση εργασίας διεκδικώντας την καταβολή δεδουλευμένων.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












