Skip to main content

Έκκληση του μητροπολίτη Σεραφείμ για να μην «σβήσει η Καστοριά»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έκκληση στους αρμόδιους φορείς να λάβουν πρωτοβουλίες για το μέλλον της Καστοριάς απευθύνει ο μητροπολίτης Σεραφείμ και με ανοιχτή επιστολή του, τούς καλεί σε δραστηριοποίηση προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα του ακριτικού νομού.

«Πρέπει να απαιτήσουμε ένα καλύτερο μέλλον, με συνθήκες που είναι στο χέρι μας να τις πετύχουμε, χρειάζονται θέληση και πολιτική βούληση», σημειώνει ο μητροπολίτης Καστοριάς, καλώντας τους εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης, τους πολιτικούς και τους εκπροσώπους των φορέων «σε ομόνοια και ενότητα».

«Αυτή την ώρα κρούω τον κώδωνα του κινδύνου για τα όσα διαδραματίζονται στον τόπο μας», αναφέρει, υπογραμμίζοντας ότι ο εφησυχασμός είναι η χειρότερη αντίδραση. Η «Καστοριά σβήνει», επισημαίνει ο μητροπολίτης Σεραφείμ, σημειώνει ότι «μειώνεται το ανθρώπινο δυναμικό» και ότι οι «διαθέσιμες θέσεις εργασίας είναι ελάχιστες», ενώ υπενθυμίζει ότι οι νέοι αναγκάζονται να φύγουν είτε σε άλλες περιοχές είτε στο εξωτερικό για ένα καλύτερο μέλλον. Επικαλούμενος στοιχεία του τοπικού Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου διαπιστώνει ότι ο ακριτικός νομός «μαραζώνει από την ανεργία, η οποία φθάνει στο 55%».

«Θα πρέπει κάτι να κάνουμε, το οφείλουμε στον τόπο μας και στους ανθρώπους αυτής της περιοχής», υπογραμμίζει και βάζει θετικό πρόσημο στην πρωτοβουλία του δημάρχου Καστοριάς Ιωάννη Κορεντσίδη, να καλέσει όλους τους θεσμικούς παράγοντες της περιοχής στη δημιουργία ενός κοινού μετώπου αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης στο νομό και τη διαμόρφωση ενός υπομνήματος προς τον πρωθυπουργό.

Πηγή: ΑΜΠΕ
 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.