Στις 4.10 τα ξημερώματα του Σαββάτου απέπλευσε από το λιμάνι του Πειραιά το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Πρέβελης», το οποίο χθες παρουσίασε ελεγχόμενη εισροή υδάτων, ενώ έπλεε στη θαλάσσια περιοχή νότια του Σαρωνικού.
Το πλοίο, στο οποίο επέβαιναν 194 άτομα, λόγω της εισροής υδάτων, αναγκάστηκε να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά.
Αφού αποκαταστάθηκε η βλάβη, αναχώρησε για το προγραμματισμένο δρομολόγιό του προς Μήλο, Θήρα, Ανάφη, Ηράκλειο, Σητεία, Κάσο, Κάρπαθο, Διαφάνι, Χάλκη και Ρόδο.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












