Έξι άτομα συνελήφθησαν το τελευταίο 24ωρο στη Θεσσαλονίκη για ναρκωτικά και συγκεκριμένα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και στην ευρύτερη περιοχή της πλατείας Γεωργίου.
Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκαν δικογραφίες για παράβαση του Νόμου περί εξαρτησιογόνων ουσιών και θα οδηγηθούν στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Όπως αναφέρει το voria.gr, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση σύλληψης 24χρονου αλλοδαπού ο οποίος κατείχε δέμα κάνναβης 49,3 γραμμαρίων.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












