Skip to main content

Δήμος Σαρωνικού: Μέριμνα για όσους εγκατέλειψαν τα σπίτια τους λόγω της πυρκαγιάς

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ειδική μέριμνα θα υπάρξει για όσους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής των Καλυβίων αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους, λόγω της μεγάλης πυρκαγιάς, που άγγιξε και την Ανάβυσσο.

Όπως ανακοινώθηκε από τον δήμο Σαρωνικού, το Κέντρο Υγείας Καλυβίων είναι σε αυξημένη ετοιμότητα, ενώ τα ΚΑΠΗ Αναβύσσου, Σαρωνίδας και Παλαιάς Φώκαιας παραμένουν ανοιχτά για όσους έχουν ανάγκη.

Ακόμη έχει κινητοποιηθεί και ξενοδοχειακή μονάδα επί της Αθηνών-Σουνίου (Alexander Beach Hotel), η οποία βρίσκεται σε ασφαλές σημείο και θα φιλοξενήσει όσους κατοίκους έχουν αναγκαστεί να απομακρυνθούν από τα σπίτια τους.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.