Εργασίες αποκάθαρσης στο γκαράζ του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Ελ. Βενιζέλος» γίνονται την Κυριακή, μετά τη χθεσινή πλήρη κατάσβεση της φωτιάς που έκαιγε από το βράδυ της περασμένης Τρίτης.
Συνεργεία απομακρύνουν τα αποκαΐδια, αλλά και τα ελάχιστα εναπομείνατα οχήματα, προκειμένου το πλοίο να αποπλεύσει με προορισμό ναυπηγεία στο Πέραμα, προς επισκευή.
Αυτό αναμένεται να γίνει μετά την αυριανή προγραμματισμένη απεργία της ΠΝΟ.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












