Κανονικά θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη όλα τα δρομολόγια στα λεωφορεία. Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ Κ. Σιορίκης δήλωσε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ότι η απόφαση ελήφθη αφού στο πρόγραμμα ωραρίου των οδηγών δεν τίθεται πλέον θέμα με διακεκομμένες βάρδιες.
Υπενθυμίζεται πως οι εργαζόμενοι είχαν ανακοινώσει από την προηγούμενη εβδομάδα στάσεις εργασίας, καθημερινά από την Τρίτη 5 Ιουλίου έως και την Παρασκευή 9 Ιουλίου, εάν η ΟΣΥ εξακολουθούσε να εφαρμόζει το χειμερινό πρόγραμμα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












