Τη διακοπή λειτουργίας τμημάτων σχολικών μονάδων αύριο, Παρασκευή, αποφάσισε ο δήμος Νέας Σμύρνης Αττικής, λόγω απουσίας των μαθητών σε ποσοστό μεγαλύτερο του 33%.
Συγκεκριμένα, «για προληπτικούς λόγους διασφάλισης της δημόσιας υγείας», η εν λόγω απόφαση αφορά:
- Το 1ο Νηπιαγωγείο
- Το 3ο Νηπιαγωγείο
- Το 5ο Νηπιαγωγείο
- Το 9ο Νηπιαγωγείο
- Το 10ο Νηπιαγωγείο
- Από το 3ο Δημοτικό τα Τμήματα Β1, Δ2, ΣΤ1 και ΣΤ2
- Το 4ο Δημοτικό (όλα τα Τμήματα)
- Από το 12ο Δημοτικό τα Τμήματα Β1, Β2, Δ2, Ε2, Ε3 και ΣΤ2
- Από το Δημοτικό Αγ. Ανδρέας οι τάξεις Α, Β, Γ και Δ
- Από το 13ο Δημοτικό τα Τμήματα Α, Β, Γ2 και ΣΤ
- Από το 2ο Δημοτικό τα Τμήματα Α2 και Β2
- Από το 1ο Γυμνάσιο το Τμήμα Β3
- Από το 2ο Γυμνάσιο τα Τμήματα Α3, Β3, Γ1 και Γ2
- Από το 4ο Γυμνάσιο τα Τμήματα Α1, Α2, Β1, Β3, Β4, Γ1 και Γ2
- Από το 5ο Γυμνάσιο το Τμήμα Α3
- Από το 6ο Γυμνάσιο τα Τμήματα Α1, Α3, Α4, Β2, Β3, Γ1 και Γ3
- Από το 7ο Γυμνάσιο τα Τμήματα Β1, Β3, Β4, Γ2 και Γ3
- Από το 8ο Γυμνάσιο το Τμήμα Γ4.
Οι διευθύνσεις των Σχολείων υποχρεούνται καθημερινά να ενημερώνουν το Τμήμα Παιδείας Νεότητας και Διά Βίου Μάθησης του δήμου για κάθε εξέλιξη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












