Skip to main content

ΥΠΑΙΘ: Σύσκεψη με τους περιφερειακούς διευθυντές για τη νέα χρονιά

Η προετοιμασία για την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς βρέθηκε στο επίκεντρο της σύσκεψης της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τους 13 περιφερειακούς διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Κατά τη διάρκειά της, η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, τους ευχαρίστησε και τους συνεχάρη για τη συνδρομή τους τη χρονιά που πέρασε, μεταξύ άλλων, για την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής β΄ και γ΄ φάσης, την υλοποίηση της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης, την επανέναρξη των σχολικών μονάδων, την κατανομή του ψηφιακού εξοπλισμού τους, την ομαλή διεξαγωγή των πανελληνίων εξετάσεων και την ολοκλήρωση των διαδικασιών που αφορούν στα πρότυπα και πειραματικά σχολεία.

Σύμφωνα με το υπουργείο, συζητήθηκαν οι τομές στην εκπαίδευση που προκύπτουν από τη νέα νομοθεσία κι αφορούν, ανάμεσα σε άλλα, στην εισαγωγή Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων σε Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο, την αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου και σχολικών μονάδων, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα, τα πρότυπα και πειραματικά Σχολεία, την ιδιωτική Εκπαίδευση, την επανασύσταση των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και την εισαγωγή της ενισχυτικής διδασκαλίας ειδικών μαθημάτων.

Η κ. Κεραμέως έδωσε κατευθυντήριες γραμμές για την προετοιμασία της νέας σχολικής χρονιάς, αναφορικά με τους διορισμούς για πρώτη φορά στην ειδική αγωγή και τις προσλήψεις αναπληρωτών νωρίτερα από άλλες χρονιές, αλλά και τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται από τον κορωνοϊό.

Στη συνέχεια, οι 13 περιφερειακοί διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είχαν επιπλέον συναντήσεις με υπηρεσιακούς παράγοντες των Γενικών Διευθύνσεων Σπουδών και Προσωπικού, με τους οποίους συζήτησαν ζητήματα σχετικά με την εύρυθμη έναρξη του σχολικού έτους, υπό τον συντονισμό της γενικής γραμματέως Σ. Γκίκα.

Όπως αναφέρει το υπουργείο, από κοινού με τους περιφερειακούς διευθυντές θα συνεχίσουν την απρόσκοπτη συνεργασία τους, με σκοπό τη βέλτιστη λειτουργία των σχολείων, προς όφελος ολόκληρης της μαθητικής κοινότητας.