Με τον πρόεδρο της Νότιας Κορέας, Μουν Τζάε-Ιν, συνομίλησε τηλεφωνικά ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, μετά τις νέες κυρώσεις εις βάρος της Βόρειας Κορέας.
«Μόλις ολοκλήρωσα μια τηλεφωνική συζήτηση με τον πρόεδρο Μουν της Νότιας Κορέας» έγραψε στο Twitter ο Αμερικανός πρόεδρος.
«Πολύ χαρούμενος και εντυπωσιασμένος με την ψήφο 15-0 των Ηνωμένων Εθνών με κυρώσεις για τη Βόρεια Κορέα» έσπευσε να προσθέσει.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ, Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












