Skip to main content

Θετικό tweet Ομπάμα για την αφαίρεση της σημαίας των Νότιων στη Ν. Καρολίνα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θετικά τοποθετήθηκε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα για την απόφαση του κοινοβουλίου (Γερουσία και Βουλή των Αντιπροσώπων) της Νότιας Καρολίνας να αφαιρέσει τη σημαία των Νοτίων στον αμερικανικό εμφύλιο από τον προαύλιο χώρο του.

Η σημαία των Νοτίων έχει συνδεθεί ιστορικά με τον ρατσισμό κατά των μαύρων στις ΗΠΑ, καθώς οι Νότιοι, οι οποίοι ηττήθηκαν από τους Βόρειους, υποστήριζαν τη διατήρηση του θεσμού της δουλείας.

«Η Νότια Καρολίνα κατεβάζει τη σημαία της Συνομοσπονδίας – σημάδι καλής θέλησης και ίασης, βήμα με μεγάλη σημασία για ένα καλύτερο μέλλον», ανέφερε με μήνυμά του στο Twitter ο κ. Ομπάμα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.