Skip to main content

Ράμα: Βέβαιος για «νέο έγγραφο στρατηγικής συνεργασίας» με Ελλάδα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Βέβαιος ότι Ελλάδα και Αλβανία «θα ολοκληρώσουν τη συμφωνία τους με ένα νέο έγγραφο στρατηγικής συνεργασίας» εμφανίστηκε ο Αλβανός πρωθυπουργός Έντι Ράμα.

Μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής για τα Δυτικά Βαλκάνια στο Λονδίνο, τόνισε ότι είναι σημαντικό όχι μόνο να επιλυθούν τα όποια προβλήματα, αλλά να μετατραπεί η λύση σε νέο επίπεδο συνεργασίας και σύμπραξης.

Στάθηκε επίσης στην ανάγκη «να φτάσουμε το επίπεδο των μέσων πολιτών που έχουν ήδη ξεπεράσει το παρελθόν τους και έχουν αγκαλιάσει ο ένας τον άλλο».

Μιλώντας για τη Συμφωνία των Πρεσπών, εξέφρασε την ικανοποίησή του κάνοντας λόγο για μεγάλο επίτευγμα, ενώ ανέφερε τη γειτονική χώρα ως «Βόρεια Μακεδονία».

Χαρακτήρισε, δε, γενναίους ηγέτες τους πρωθυπουργούς Ελλάδας και ΠΓΔΜ, Αλέξη Τσίπρα και Ζόραν Ζάεφ, τονίζοντας πως «ανέλαβαν το δικό τους μερίδιο ρίσκου για να επιβεβαιώσουν κάτι που δεν ήταν εύκολο, αλλά έδειξαν επίσης πως όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος». 

naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.