Νέο συλλαλητήριο για το ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ διοργανώνεται την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου, αυτή τη φορά στην Αθήνα, μετά το ογκωδέστατο συλλαλητήριο της Θεσσαλονίκης.
Το κάλεσμα συμμετοχής είναι πανελλαδικό και γίνεται μέσω των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης. Οι διοργανωτές ζητούν ενότητα και αδελφοσύνη, καθώς και να απουσιάζουν κομματικοί διαχωρισμοί.
Το συλλαλητήριο, σύμφωνα με το διαδικτυακό κάλεσμα, θα ξεκινήσει στις 12:00 και τόπος συνάντησης θα είναι η πλατεία Συντάγματος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












