Skip to main content

Ο δήμος Αθηναίων αναλαμβάνει τη σίτιση στο Γηροκομείο Αθηνών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο δήμος Αθηναίων αναλαμβάνει από τη Δευτέρα τη σίτιση των ηλικιωμένων στο Γηροκομείο Αθηνών.

Μετά από επείγον αίτημα της προσωρινής διοίκησης, το Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών ενημέρωσε τον δήμαρχο Γιώργο Καμίνη ότι μπορεί να ανταποκριθεί και να καλύψει την ανάγκη που έχει προκύψει, έως ότου βρεθεί μόνιμη λύση.

«Ο υποσιτισμός των τροφίμων είναι μία από τις σημαντικότερες συνέπειες της κακοδιαχείρισης της έκπτωτης διοίκησης», αναφέρετι σε ανακοίνωσή του ο δήμος.

Το Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών θα στέλνει καθημερινά στο Γηροκομείο Αθηνών 120 μερίδες φαγητού, που θα παρασκευάζονται στα μαγειρεία του. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.