Την 67η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς επισκέφθηκε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης.
«Απίστευτη ομορφιά και μεγάλη συμμετοχή του κόσμου» έγραψε ο κ. Γεωργιάδης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης .
Υπενθυμίζεται ότι η 67η Ανθοκομική Έκθεση πραγματοποιείται φέτος, από 6 έως 23 Μαΐου 2021, στο ‘Αλσος Κηφισιάς «Δημήτρης Ζωμόπουλος» και λειτουργεί καθημερινά από τις 10.00 – 22.00.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












