Ποσό 5.154.955 ευρώ για τις δομές ψυχικής υγείας κατένειμε χθες η κυβέρνηση, όπως είπε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός στη Βουλή, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Καραγιαννίδη.
Ο κ. Ξανθός ανακοίνωσε ότι υπογράφηκε «απόφαση κατανομής», δηλώνοντας ότι αποφεύχθηκε ο «ξαφνικός θάνατος» των ειδικών ψυχιατρικών νοσοκομείων.
«Θέλουμε να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί η ψυχιατρική μεταρρύθμιση με διασφάλιση της φροντίδας των ασθενών και βεβαίως, με διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων», επεσήμανε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
Newsroom naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












