Επίθεση στη Νέα Δημοκρατία ότι επιχαίρει με την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με τα σκουπίδια, καθώς θεωρεί ότι έτσι θα υλοποιηθεί το σχέδιό της, να αναλάβουν την αποκομιδή των απορριμμάτων ιδιώτες, εξαπολύει η κυβέρνηση.
Σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπυο του Πρωθυπουργού αναφέρει ότι η κυβέρνηση μαζί με τους εργαζόμενους, θα διαφυλάξει τις θέσεις εργασίας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, προκειμένου η αποκομιδή να γίνεται με ίδια μέσα των δήμων και όχι από ιδιώτες εργολάβους.
«Η πλήρης ταύτιση της ΝΔ με επιχειρηματικά συμφέροντα συνεχίζεται…» αναφέρεται.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












