«Την Κυριακή 20 Ιανουαρίου στις 2 το μεσημέρι δίνουμε τη μεγαλύτερη μάχη», τονίζουν οι διοργανωτές του συλλαλητηρίου για τη Μακεδονία στο επίσημο σποτ.
Η Επιτροπή Αγώνα διαμηνύει ότι «θα πάρουμε όλοι τις ευθύνες μας απέναντι στην ιστορία, απέναντι στις οικογένειές μας, απέναντι στα παιδιά μας», δίνοντας το «παρών» στο Σύνταγμα για την Μακεδονία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












