Του Μάκη Συνοδινού
Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας εναντίον της συμφωνίας για το Σκοπιανό προγραμματίζεται για το Σάββατο το απόγευμα, στις 4.00 μ.μ.
Στη σημερινή κινητοποίηση, η οποία έλαβε χώρα στον προαύλιο χώρο της Βουλής, έδωσαν το «παρών» περίπου 200 άτομα.
Οι διαδηλωτές φώναξαν συνθήματα κατά της συμφωνίας Τσίπρα – Ζάεφ, αλλά και κατά της κυβέρνησης.
Η κυκλοφορία στους δρόμους διεξάγεται ομαλά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












