Με απόφαση του δημάρχου Κοζάνης Λευτέρη Ιωαννίδη, τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου, αύριο Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016, θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους στις 09:30 π.μ., λόγω πρόβλεψης πολύ χαμηλών θερμοκρασιών.
Οι αίθουσες των σχολείων θα είναι ανοιχτές από τις 8.15 το πρωί.
Οι παιδικοί σταθμοί του Δήμου θα λειτουργήσουν κανονικά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












