Κοινή εταιρεία για την ανάπτυξη μιας νέας τεχνολογίας καυσίμων δημιουργούν Daimler και Ford Motor, όπως ανακοίνωσε σήμερα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Στόχος των δύο εταιρειών αποτελεί η μείωση των εκπομπών αερίων, ώστε τα βενζινοκίνητα οχήματα να παραμείνουν στην κορυφαία της παγκόσμιας αγοράς.
Σημειώνεται ότι το τελευταίο διάστημα, ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται σε εναλλακτικές πηγές, όπως ο ηλεκτρισμός.
Μάλιστα, Daimler και Ford Motor εξετάζουν όλες τις πιθανότητες προκειμένου να συσφίγξουν περαιτέρω τη συνεργασία τους.
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












