Skip to main content

ΠΟΕ-ΟΤΑ: Στάση εργασίας και συγκέντρωση στο ΑΣΕΠ την Τετάρτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πανελλαδική στάση εργασίας των εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση, την Τετάρτη 5 Ιουνίου, από τις 8.00 το πρωί έως τις 12.00 το μεσημέρι, κήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ.

Την ίδια ήμερα, στις 9 το πρωί, οργανώνει και συγκέντρωση διαμαρτυρίας, στην κεντρική υπηρεσία του ΑΣΕΠ (Πουλίου 6 και Λεωφ. Αλεξάνδρας, Αθήνα).

Η Πανελλήνια Ομοσπονία Εργαζομένων στους ΟΤΑ ζητεί την άμεση έκδοση από το ΑΣΕΠ των οριστικών αποτελεσμάτων της προκήρυξης 3Κ/2018 για τις ανταποδοτικές υπηρεσίες των δήμων.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.