Skip to main content

Δένδρο έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ – Απομακρύνθηκε από την πυροσβεστική

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με καθυστερήσεις διεξαγόταν το απόγευμα η κυκλοφορία των συρμών του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, καθώς δένδρο έπεσε πριν από λίγες ώρες στις γραμμές μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου και Φαλήρου.

Τα δρομολόγια διεξάγονταν μεταξύ των σταθμών Ταύρου και Κηφισιάς.

Μετά από επιχείρηση της πυροσβεστικής απομακρύνθηκε το δένδρο και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών.

Από τις 6.20 μ.μ. τα δρομολόγια στην γραμμή 1 του μετρό (ΗΣΑΠ) πραγματοποιούνται κανονικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.