Με καθυστερήσεις διεξαγόταν το απόγευμα η κυκλοφορία των συρμών του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, καθώς δένδρο έπεσε πριν από λίγες ώρες στις γραμμές μεταξύ των σταθμών Μοσχάτου και Φαλήρου.
Τα δρομολόγια διεξάγονταν μεταξύ των σταθμών Ταύρου και Κηφισιάς.
Μετά από επιχείρηση της πυροσβεστικής απομακρύνθηκε το δένδρο και αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των συρμών.
Από τις 6.20 μ.μ. τα δρομολόγια στην γραμμή 1 του μετρό (ΗΣΑΠ) πραγματοποιούνται κανονικά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












