Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Έκκληση στους δημότες να μην κατεβάζουν σκουπίδια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έκκληση στους δημότες να μην κατεβάζουν σκουπίδια στους κάδους το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος απευθύνει ο δήμος Θεσσαλονίκης, λόγω των τριήμερων κινητοποιήσεων στις οποίες προχωρούν οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι των ΟΤΑ.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Θεσσαλονίκης ενημερώνει πως οι συμβασιούχοι θα απέχουν από την εργασία τους στις 3, 4 και 5 Ιουνίου, διεκδικώντας «την παραμονή τους στη δουλειά και τη μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου».

Σύμφωνα με τη διοίκηση του κεντρικού δήμου, καθημερινά στους δρόμους της πόλης συγκεντρώνονται περίπου 400 έως 420 τόνοι απορριμμάτων, συμπεριλαμβανομένων και των ανακυκλώσιμων υλικών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.