Να διατηρήσουν όλα τα βιβλία τους θα πρέπει κατά το πέρας της τρέχουσας σχολικής χρονιάς οι μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων και της Α΄ και Β΄ τάξης του Λυκείου, για την αξιοποίησή τους και την επόμενη σχολική χρονιά, ζητεί το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ), στο πλαίσιο του προγραμματισμού για το σχολικό έτος 2020-2021.
Για τον σκοπό αυτόν, καλεί τους διευθυντές των σχολείων να τους ενημερώσουν σχετικά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












