Skip to main content

ΥΠΑΙΘ: Να κρατήσουν όλα τα βιβλία οι μαθητές Γυμνασίου και Α΄-Β΄ Λυκείου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να διατηρήσουν όλα τα βιβλία τους θα πρέπει κατά το πέρας της τρέχουσας σχολικής χρονιάς οι μαθητές και μαθήτριες των Γυμνασίων και της Α΄ και Β΄ τάξης του Λυκείου, για την αξιοποίησή τους και την επόμενη σχολική χρονιά, ζητεί το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ), στο πλαίσιο του προγραμματισμού για το σχολικό έτος 2020-2021.

Για τον σκοπό αυτόν, καλεί τους διευθυντές των σχολείων να τους ενημερώσουν σχετικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.