Με μεγάλες καθυστερήσεις εκτελούνται τα δρομολόγια τόσο στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα όσο και στον προαστιακό σιδηρόδρομο. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για άγνωστη αιτία μέχρι στιγμής είναι εκτός λειτουργίας το σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας του ΟΣΕ στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών.
«Καταβάλλονται προσπάθειες για την άμεση επίλυση του προβλήματος και θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












