Skip to main content

Δήμαρχος Αθηναίων: Για ακόμη μία φορά το εμπορικό κέντρο στο έλεος βανδάλων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Για μία ακόμη φορά, καταστήματα στην καρδιά του εμπορικού κέντρου της Αθήνας βρέθηκαν στο έλεος βανδάλων», τόνισε σε δήλωσή του ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Μπρούλιας, με αφορμή την επίθεση κουκουλοφόρων και τις ζημιές που προκάλεσαν στο κέντρο της Αθήνας.

«Η αστυνομία -και πάλι- δεν μπόρεσε να αποτρέψει τους κουκουλοφόρους. Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι. Δημότες, επιχειρηματίες και επισκέπτες, έχουν δικαίωμα σε μια πιο ασφαλή Αθήνα», πρόσθεσε.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.