Skip to main content

Απεργία στο μετρό και τη Δευτέρα προανήγγειλε ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Και τη Δευτέρα δεν θα έχει μετρό», είπε στον Αlpha 989 ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζόμενων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ), προειδοποιώντας με επαναλαμβανόμενες απεργίες ακόμη και μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.  

«Την Τετάρτη θα συνεδριάσουμε με πρόταση να συνεχίσουμε και θα δούμε αν η κυβέρνηση θα μας φυλακίσει», είπε χαρακτηριστικά ο Σπύρος Ρεβύθης.  

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.