Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν οι οδηγοί στην Αττική, καθώς – λόγω της απεργίας των εργαζομένων στο μετρό – η κυκλοφορία σε βασικούς οδικούς άξονες είναι ιδιαίτερα αυξημένη.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ενημέρωση της Τροχαίας, η μεγαλύτερη κίνηση οχημάτων παρουσιάζεται στο ρεύμα της εξόδου της Αθηνών-Κορίνθου, στην είσοδο και την έξοδο της Αθηνών-Λαμίας, στον κόμβο Καλυφτάκη, καθώς και στις λεωφόρους Κηφισίας, Μεσογείων και Συγγρού (στο ρεύμα της ανόδου).
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












