Βέβαιος ότι η κυβέρνηση οδεύει προς νέο μνημόνιο εμφανίστηκε ο γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, ο οποίος ανέφερε πως «οι μάσκες πλέον πέφτουν».
«Θα έχουμε», πρόσθεσε, «νέο χτύπημα σε εργασιακά, συντάξεις, συλλογικές συμβάσεις, με ιδιωτικοποιήσεις δημόσιας περιουσίας και νέα φορολογικά βάρη».
Κατά τον κ. Κουτσούμπα, η κυβέρνηση διατηρεί και όλα τα αντιλαϊκά μέτρα των προηγούμενων μνημονίω,ν διαιωνίζοντας έτσι τη φτώχεια για τον λαό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












