Skip to main content

ΔΕΔΔΗΕ: Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας για την αποφυγή συνωστισμού πελατών στα γραφεία του

Για τα νέα δεδομένα που ισχύουν στην εξυπηρέτηση των πολιτών ενημερώνει ο ΔΕΔΔΗΕ, μετά και την αναβάθμιση των τηλεφωνικών υπηρεσιών του, στο πλαίσιο προσαρμογής του στις έκτακτες συνθήκες που διαμορφώνονται από την πανδημία.

Συγκεκριμένα, κάνει γνωστό ότι: 

  • Oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500) ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας.
  • Για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ ΥΔΕ – Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ), μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της εταιρείας.
  • Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη – όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή σύμβασης σύνδεσης – ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Σύμφωνα με τον Διαχειριστή, η αναβάθμιση των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας στοχεύει στην αποφυγή συνωστισμού των πελατών στα γραφεία των σημείων εξυπηρέτησης, με γνώμονα την προστασία της Δημόσιας Υγείας.