Συλλαλητήριο διοργανώνει αύριο Πέμπτη η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, το Εργατικό Κέντρο Αρκαδία, ο Δήμος Μεγαλόπολης και φορείς της περιοχής στη Μεγαλόπολη (Κεντρική Πλατεία , ώρα 7:30) στη Μεγαλόπολη «ενάντια στον ακρωτηριασμό της μεγαλύτερης βιομηχανικής επιχείρησης της χώρας».
Οι διοργανωτές καλούν σε συμμετοχή στην κινητοποίηση, διαμηνύοντας πως αντιστέκονται «στο ξεπούλημα της ΔΕΗ».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












