Πεντάωρη στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν την ερχόμενη Τετάρτη 25 Απριλίου, από τις 12.00 εως τις 17.00, οι εργαζόμενοι στα τρόλει προκειμένου να συμμετάσχουν στην γενική συνέλευση που αποφάσισε η Ενωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ.
Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοινωση της Ενωσης Εργαζομένων «το ΔΣ μετά από συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στις 19/4/2018, αποφάσισε να ορίσει την εξ αναβολής Γενική Συνέλευση την Τετάρτη 25 Απριλίου με θέματα διοικητικός – οικονομικός απολογισμός».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












