Σε δεκάλεπτη διακοπή της συνεδρίασης της Ολομέλειας προχώρησε η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου, διαπιστώνοντας ότι δεν υπάρχει απαρτία του Σώματος.
Η κ. Κωνσταντοπούλου είπε ότι χρειάζεται απαρτία για να ξεκινήσει η συνεδρίαση, προσθέτοντας ότι το νομοσχέδιο που είναι προς συζήτηση είναι εξαιρετικά σοβαρό. «Με 57 βουλευτές δεν μπορεί να ξεκινήσει η συζήτηση», τόνισε. Σημειώνεται ότι η απαρτία διαπιστώνεται όταν στην αίθουσα υπάρχουν 75 βουλευτές.
newsroom naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












