Τις διαμαρτυρίες τους για την επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην πόλη εκφράζουν με συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το δημαρχείο κάτοικοι και καταστηματάρχες της Ε’ δημοτικής κοινότητας.
Υπενθυμίζεται ότι το σύστημα άρχισε να εφαρμόζεται από τα τέλη του προηγούμενου μήνα, προκαλώντας διαμαρτυρίες από την πλευρά των κατοίκων και των επιχειρηματιών της περιοχής, που κάνουν λόγο για άδικο και πρόχειρο μέτρο.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












