Skip to main content

Υπ. Εργασίας: Προβληματισμός για την τουρκική αποχώρηση από τη Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ανησυχία και προβληματισμό εκφράζει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για τις εξελίξεις στην Τουρκία, καθώς με διάταγμα που δημοσιοποιήθηκε ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανακοίνωσε ότι η χώρα του αποχωρεί από τη Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης- την πρώτη διεθνή συνθήκη που όριζε νομικά δεσμευτικούς κανόνες στις χώρες που την έχουν κυρώσει για την αντιμετώπιση της έμφυλης βίας.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση, σημειώνει το υπουργείο, το Συμβούλιο της Ευρώπης -στο οποίο μετέχει και η Τουρκία- καθώς και πολλά κράτη καταδίκασαν απερίφραστα την απόφαση της. Η υπεράσπιση των δικαιωμάτων των γυναικών είναι βασικό στοιχείο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της ειρήνης, της δημοκρατίας και της ισότητας στις σύγχρονες κοινωνίες. 

«Η Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την Πρόληψη και Καταπολέμηση της Βίας κατά των γυναικών και της ενδοοικογενειακής βίας, γνωστή και ως Σύμβαση της Κωνσταντινούπολης απαιτεί την ποινικοποίηση διαφόρων μορφών βίας κατά των γυναικών και την επιβολή νομικών κυρώσεων.

Με την οπισθοδρομική απόφαση αυτή η Τουρκία στέλνει ένα επικίνδυνο μήνυμα στον κόσμο και κυρίως θέτει σε κίνδυνο την προστασία και τα θεμελιώδη δικαιώματα των γυναικών και των κοριτσιών στην χώρα», τόνισε η υφυπουργός Εργασίας  & Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για τη Δημογραφική Πολιτική και την Οικογένεια, Μαρία Συρεγγέλα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.