Στο Κοινοβούλιο βρίσκεται από την Τρίτη το νομοσχέδιο για την επανασύσταση και επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Σύμφωνα με πληροφορίες, εστάλη το απόγευμα από την Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης στις αρμόδιες υπηρεσίες της Βουλής.
Το νομοσχέδιο αναμένετια να αναρτηθεί εντός της ημέρας μετά από εντολή της προέδρου της Βουλής Ζωής Κωνσταντοπούλου.
newsroom naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












