Skip to main content

Τετ α τετ Μητσοτάκη – Θεοδωράκη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνάντηση με τον επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρο Θεοδωράκη θα έχει στις 12:00 ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του για επαφές με τους πολιτικούς αρχηγούς.

Στόχος του κ. Μητσοτάκη είναι η δημιουργία μετώπου κατά της κυβέρνησης, με απώτερο σκοπό την άσκηση πιέσεων για διεξαγωγή εκλογών του συντομότερο.

Ο πρόεδρος της Ν.Δ. έχει συναντηθεί ήδη με την πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά, ενώ την Τετάρτη θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της Ένωσης Κεντρώων Βασίλη Λεβέντη και την Πέμπτη με τον γ.γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ Δημήτρη Κουτσούμπα.

Η συνάντηση με την κ. Γεννηματά στέφθηκε με επιτυχία, καθώς οι δύο ηγέτες συμφώνησαν στην ανάγκη να απομακρυνθεί το συντομότερο δυνατό η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Η σημερινή αποστολή του πάντως έχει μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, καθώς το Ποτάμι δεν έχει υιοθετήσει το αίτημα για εκλογές. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.