Skip to main content

ΗΠΑ: Ξεκινά η παραγωγή αναπνευστήρων από Ford και General Electric

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η αυτοκινητοβιομηχανία Ford -μετά τη σχετική προτροπή του αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ- ανακοίνωσε σήμερα ότι θα κατασκευάσει 50.000 αναπνευστήρες μέσα στις επόμενες 100 μέρες σε εργοστάσιο στο Μίσιγκαν σε συνεργασία με το τμήμα υγειονομικής περίθαλψης της General Electric, τονίζοντας πως μπορεί έπειτα να παραγάγει μηνιαίως 30.000 αναπνευστήρες, για τη θεραπεία των ασθενών που έχουν μολυνθεί από τον νέο κορωνοϊό.

Η Ford τόνισε πως η απλοποιημένη σχεδίαση αναπνευστήρων, που έχει την άδεια από το τμήμα υγειονομικής περίθαλψης της General Electric και έχει λάβει την έγκριση από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA), μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των περισσότερων ασθενών του Covid-19 και στηρίζεται στη χρήση πεπιεσμένου αέρα χωρίς την ανάγκη ηλεκτρικού ρεύματος.

Πηγή: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.