Έξι παιδιά, ηλικίας από 3 έως 11 ετών, ζούσαν υπό άθλιες υγειονομικές συνθήκες, όπως προέκυψε από έρευνα αστυνομικών, έπειτα από ανώνυμη καταγγελία, για το περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουν οι ανήλικοι, σε διαμέρισμα της οδού Κηπουπόλεως στο Περιστέρι.
Σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι αστυνομικοί σε έρευνα που έκαναν το βράδυ της Τρίτης διαπίστωσαν ότι οι χώροι της οικίας ήταν γεμάτοι ακαθαρσίες.
Στο «Αγλαΐα Κυριακού» τα παιδιά
Τα έξι παιδιά μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» για ιατρικές εξετάσεις.
Παράλληλα για την υπόθεση ενημερώθηκαν οι αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες και ο εισαγγελέας ανηλίκων.
Οι γονείς, ηλικίας 37 ετών ο πατέρας και 33 η μητέρα τους, συνελήφθησαν και κατηγορούνται για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












