Περίπου 20 άτομα, τα οπο’ία φορούσαν κουκούλες, πραγματοποίησαν καταδρομική επίθεση, μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, στο Διοικητικό Πρωτοδικείο της Αθήνας, στην οδό Ριανκούρ.
Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δράστες έσπασαν τζάμια και προκάλεσαν φθορές στην είσοδο του κτηρίου, ενώ στη συνέχεια πέταξαν φέϊγ βολάν και τράπηκαν σε φυγή.
Η αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Την Παρασκευή το βράδυ, άγνωστοι έσπασαν την τζαμαρία της εισόδου κτηρίου στην οδό Ζωοδόχου Πηγής, όπου στεγάζεται, μεταξύ άλλων, συμβολαιογραφείο, ενώ στη συνέχεια έβαλαν φωτιά.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












