Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Ανήλικοι πέταξαν πέτρες σε αστικό λεωφορείο, σπάζοντας τζάμι – 2 συλλήψεις

ΕΛΑΣ

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για φθορά ξένης ιδιοκτησίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ανήλικοι πέταξαν πέτρες σε αστικό λεωφορείο που βρισκόταν εν κινήσει στην οδό Μοναστηρίου, στη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα να σπάσει υαλοπίνακας του οχήματος.

Το περιστατικό συνέβη χθες τα ξημερώματα. Κατόπιν ερευνών της Άμεσης Δράσης συνελήφθησαν οι δύο νεαροί, ηλικίας 16 και 15 ετών, καθώς φαίνεται να αναγνωρίστηκαν από τον οδηγό του λεωφορείου.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για φθορά ξένης ιδιοκτησίας κι αναμένεται να οδηγηθούν στον εισαγγελέα πρωτοδικών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.