Το Πάσχα στην Κορόνιξα (Κορόξενα) Μεσοχαλδίου του Πόντου υπερέβαινε τον εξωραϊσμό των σπιτιών και έδινε βάρος σε αυτό που πραγματικά άξιζε, τον εξαγνισμό της ψυχής όλης της κοινότητας.
Στην πραγματικότητα τα έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας λειτουργούσαν ως μέσο πνευματικού εξαγνισμού και κοινωνικής συνοχής, γεγονός που αποτυπώνει μοναδικά ο λόγιος Ανανίας Νικολαΐδης σε άρθρο του στα Χρονικά του Πόντου.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο pontosnews
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












