Skip to main content

ΣΤΑΣΥ: Άσκηση ετοιμότητας την Παρασκευή σε σταθμούς του ΗΣΑΠ στο υπόγειο τμήμα της Γραμμής 1

Φωτ. αρχείου: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKINISSI

Για εκπαιδευτικούς λόγους

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής 03/04 θα πραγματοποιηθεί άσκηση ετοιμότητας σε σταθμούς της Γραμμής 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) στο υπόγειο τμήμα της Γραμμής, για εκπαιδευτικούς λόγους.

Η άσκηση θα γίνει με τη συμμετοχή της ΕΛ.ΑΣ, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του ΕΚΑΒ και προσωπικού της ΣΤΑ.ΣΥ.

Η ενημέρωση γίνεται από την ΣΤΑΣΥ «για την αποφυγή σύγχυσης και παραπληροφόρησης, καθώς στην περιοχή αναμένεται κινητοποίηση των δυνάμεων των Σωμάτων Ασφαλείας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.