Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 38χρονος σε επείγοντα Νοσοκομείου – Επιτέθηκε σε ασθενείς και επισκέπτες

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ / ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή, εξύβριση, απείθεια και βία

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αναστάτωση επικράτησε χθες στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του νοσοκομείου «Ο Άγιος Δημήτριος» στη Θεσσαλονίκη, όταν 38χρονος φέρεται να επέδειξε επιθετική συμπεριφορά απέναντι σε ασθενείς και επισκέπτες.

Στο σημείο κλήθηκαν αστυνομικοί, με τον άνδρα – σύμφωνα με καταγγελίες – να τους εξυβρίζει και να τους απειλεί κατά την προσπάθεια ακινητοποίησής του.

Τελικά, οι αστυνομικές δυνάμεις τον απομάκρυναν από τον χώρο και προχώρησαν στη σύλληψή του.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή, εξύβριση, απείθεια και βία κατά υπαλλήλων, ενώ οδηγείται ενώπιον του εισαγγελέα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.