Σε πλήρη λειτουργία βρίσκονται και εκ νέου οι έξι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης που είχαν κλείσει το πρωί, ύστερα από εντολής της ΕΛ.ΑΣ., λόγω της προγραμματισμένης διαδήλωσης για την επέτειο των τριών χρόνων από την τραγωδία στα Τέμπη.
Οι σταθμοί παρέμειναν κλειστοί για λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις οδηγίες των αστυνομικών αρχών.
Κανονικά τα δρομολόγια
Τα δρομολόγια του Μετρό συνεχίζονται κανονικά σε όλη τη γραμμή, με την ανακοίνωση της THEMA να επιβεβαιώνει την επαναλειτουργία των σταθμών.
Οι σταθμοί που επαναλειτουργούν είναι οι:
- «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός»,
- «Δημοκρατίας»,
- «Βενιζέλου»,
- «Αγίας Σοφίας»,
- «Σιντριβάνι»,
- «Πανεπιστήμιο».
Οι επιβάτες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν κανονικά τις υπηρεσίες του μετρό Θεσσαλονίκης για τη μετακίνησή τους.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












